Een team een taak. Een veel gehoorde opmerking en in tijden van thuiswerk met dichte kantoordeuren een hele uitdaging. Hoe bereik ik mijn klant, hoe houd ik contact en hoe zorg ik ervoor dat mijn salesteam blijft draaien met het enthousiasme en gedrevenheid van ‘scoren’?

De afgelopen 15 maanden zijn vreemd en nog nooit vertoond geweest voor Itec Service. Moeizaam en met allerlei instructies konden we klanten bezoeken om storingen op te lossen. De doelstelling zo snel mogelijk respons te geven werd een missie en advies over levensduur van de machine in verhouding tot reparatiekosten een taak. De oplossing lag in de verbinding van de verschillende afdelingen. Een serviceafdeling binnen de afdeling Binnendienst die het relatiebeheer van onze klanten verzorgt werd opgericht. Hiermee hebben wij onze klanttevredenheid al flink kunnen verhogen en op meerdere onafhankelijke review sites komen er wekelijks positieve reviews binnen

Met de versoepelingen in zicht kunnen we als organisatie weer vooruit kunnen kijken, maar voor het zover is willen we graag Michael de Gruil in het zonnetje zetten.

Michael is een kei in zijn vak en werkt al zo’n 13 jaar in de printbranche. Door zijn ruime ervaring is er altijd wel een oplossing te vinden. Dit keer werd hij gebeld vanwege een kapotte machine. Het was al een oud beestje en de enige van het printerpark die niet bij Itec in onderhoud was.  Al snel werd duidelijk dat onderzoek en reparatie geen garantie konden zijn en met een advies op maat heeft afdeling Sales contact gelegd voor het plaatsten van een nieuwe machine.

Met deze aanvulling draait het printpark weer compleet, de klant heeft een oplossing op maat en Itec een collega een trots op te zijn! Michael we vinden jou een topper, geniet van je bierpakketje en je cadeaubon. We hopen nog lang van jouw expertise te mogen genieten!

Lijkt het jou leuk om ook in het Service team te werken? Bekijk hier de vacatures voor Field Service Engineer.